vrijdag 26 november 2010

Strategie

Ik heb alvast een begin gemaakt aan de strategie.




Mediaidkit Strategie:

Middel: kennis over hiv/aids
Plaats: st. Petersburg STI clinic (soa kliniek)
Doelgroep: bezoekers van een STI clinic met een SOA (geen hiv)

Zender:(………) arts/ verpleegkundige / ons ?

De strategie wordt gevormd rondom het punt waarop een patiënt door een Russische arts behandeld wordt.
Onderzoek heeft uitgewezen dat slechts 1.2% van de bezoekers van een SOA kliniek daadwerkelijk HIV heeft. De rest van deze bezoekers zijn wel degelijk een risicogroep, dat deze mensen onveilige seks hebben gehad staat vrijwel vast.

Na de behandeling bij deze klinieken worden patiënten naar huis gestuurd zonder een waarschuwing of iets dergelijks over het risicovolle gedrag dat ze vertonen.
Hier willen wij op inspringen.

Distributie
Het moment waarop de patient behandeld/ geadviseerd wordt door de arts/zuster zorgen wij dat de arts/zuster de mediaidkit aan onze doelgroep kan geven. tijdens de afspraak wordt de doelgroep door middel van onze mediaidkit geïnformeerd over hiv aids.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten